آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انتقاد خطیر از تاج | چرا وی‌ای‌آر نیست؟!

  • کد خبر: ۲۲۱۹۳۸
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
انتقاد خطیر از تاج | چرا وی‌ای‌آر نیست؟!
علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، با انتقاد از تصمیمات تاج خواستار استفاده از کمک داور ویدئویی در بازی‌های حساس آتی لیگ برتر شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از سیاست‌های فدراسیون فوتبال و مشکلاتی که در داوری وجود دارد، خواستار استفاده از کمک داور ویدئویی در بازی‌های حساس آتی شده است.

خطیر گفته: «از آقای مهدی تاج، رییس محترم فدراسیون فوتبال عاجزانه تقاضا می‌کنم به این موضوع ورود کند. اتفاقاتی در هفته‌های اخیر رخ داده که به شدت نگران کننده است. اتفاقات اخیر در بازی‌های لیگ برتر این نگرانی را تشدید می‌کند که در هفته‌های حساس پایانی هم شاهد تکرار و توالی اشتباهات داوری باشیم.»

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه صحبت‌های خود گفت: «بار‌ها خواهان استفاده از تکنولوژی VAR شده‌ایم و الان هم اصرار به این قضیه داریم. از رییس محترم فدراسیون فوتبال می‌خواهیم برای هفته‌های پایانی از تکنولوژی کمک داور ویدیویی برای بازی‌های تیم‌های مدعی قهرمانی استفاده شود. در هفته بیست و پنجم، استقلال در تبریز با تراکتور و پرسپولیس در تهران با سپاهان بازی دارد و با توجه به شرایط جدول، اهمیت این دو بازی از شهرآورد پایتخت کمتر نیست.»

علی خطیر جرف‌های خود را با این جملات تمام کرد: «هیچ تیمی به اندازه استقلال از ابتدای فصل قانون را رعایت نکرده است و در بیانیه دادن و مصاحبه در خصوص داوری هم ما هیچ زمانی شروع کننده نبودیم. انصاف نیست هم به قانون احترام بگذاریم و هم قانون از ما حمایت نکند.

از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و سایر مسئولان سازمان لیگ می‌خواهم در چیدمان داوران دقت کنند. من خیلی حرفه‌ای از کمیته داوران می‌خواهم در چیدمان دا‌ری دقت کنند. قطعا خود کمیته داوران و مردم روند قضاوت‌ها را می‌بینند و نیازی نیست که جریان سازی صورت بگیرد. امیدوارم به این موضوع در این هفته‌های پایانی دقت شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->